paintball na zimu
(prestaro za odgovor)
Rhody
2007-10-26 11:55:22 UTC
Dali u RH postoji dobar teren za painball, sad na zimu i da je donekle
povoljno s obzirom da bi igralo 10-ak ljudi. Kolike su cijene? Kontakti?
Molim pomoc posto nemam iskustva u tome, doduse ovo bi mi bio 1 put da igram
:)
RiSbO
2007-10-26 12:32:33 UTC
Probaj pitat na http://www.painthr.com/index.php?option=com_forum&Itemid=49
jer ti bas puno ljudi ne prati ovu grupu
--
http://www.flickr.com/photos/risbo_400d/
igram :)
Rhody